Skoda runāja par jauno attīstības stratēģiju

Čehijas autobūves kompānijas Skoda izpilddirektors Tomass Šēfers žurnālistiem stāstīja par jaunu zīmola attīstības stratēģiju ar nosaukumu Skoda Strategy 2030. Attīstības plānā līdz 2030. gadam ir iekļautas vairākas jomas, kuru kopīgs mērķis ir padarīt Skoda par vienu no pieciem lielākajiem auto koncerniem pasaulē. Eiropā.
Tajā pašā laikā pēdējo septiņu gadu laikā Skoda ik gadu ir saražojis vairāk nekā miljonu vieglo automašīnu. Un, lai gan uzņēmums aizņem savu vidēja budžeta tirgus segmentu, stabils pieprasījums pēc tā modeļiem turpina nepārtraukti augt, iepriecinot daudzus pircējus Eiropā, Ziemeļamerikā, Indijā un Krievijā.

Liela uzmanība jaunajā attīstības stratēģijā ir pievērsta elektromobiļiem, kas, kā jūs saprotat, kļūst arvien pieejamāki. Tādi modeļi kā Renault Zoe šobrīd maksā aptuveni 20 000 dolāru, tāpēc nākamo piecu gadu laikā jaunu elektromobiļu izmaksas būs diezgan salīdzināmas ar budžeta segmenta augstākajiem aprīkojuma līmeņiem.
Protams, Skoda pilnīga pāreja uz elektrisko vilci līdz 2030. gadam ir maz ticama, jo bažas joprojām ir vērstas uz masu patērētājiem. Tikmēr tuvāko trīs gadu laikā tirgū parādīsies vismaz trīs jauni elektriskie modeļi.
LV / Skoda